11 September 2011

Autumn forecast


Jesień bezlitośnie zaczyna deptać nam po piętach :(
Jestem definitywną fanką pory letniej, tak więc jak tylko dopadła mnie jesienna chandra, wybrałam się na mały research do Manufaktury. Najbliższy sezon niesie z sobą trendy, które ubóstwiam: retro i lata 60, panterka, skóry i grzeczne uniformy. Ach i zapomniałabym - PONCZA! Tak naprawdę, każdy coś dla siebie znajdzie. Nadchodząca jesień zapowiada się ciekawie ;)









Oczywiście z Manufaktury nie wróciłam z pustymi rękami - kilka drobiazgów nie mogłam sobie odmówić. Kurteczka z Bershki - w sam raz na pierwsze chłody, bransoletki z H&M i pierścionek-kokarda z Pull&Bear. Brązowe etui również z Bershki (nowy dom mojego iPhona!). A poniżej zdjęcia z zestawem - 'just after work'.

xoxo









Shorts: ZARA
T-shirt: Tesco
Jacket: Bershka
Shoes: Atmosphere (Allegro)
Ring: Pull&Bear
Bracelets: H&M
Bag: No name

1 comment: