20 September 2011

DeeZee contest


Witajcie! DeeZee dość niedawno ogłosiło konkurs na pięć różnych stylizacji zawierających najnowsze modele ich butów. Skusiłam się i przygotowałam moje propozycje (już widoczne są na FB profilu DeeZee).

Nie mam pojęcia jak potoczy się dalej konkurs w każdym razie postanowiłam się z wami podzielić moimi zestawami ;) Miłego oglądania i komentowania!


Hi dears! DeeZee has recently announced a competition for five different stylization that contain the latest models of their shoes. I prepared my proposals. Have no idea how the contest turns out further but decided to share with you my sets:) Have fun watching and commenting!

xoxo





1 comment:

  1. Wchodźcie na ten link i zalajkujcie na stronie DeeZee moje stylizacje! Ogólnie cały album + każdą osobno ;)

    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150811441795387.738902.286269055386

    ReplyDelete