17 November 2011

Passion: Felt brooches


Dopadła mnie wczoraj wena!
Nie jest tajemnicą, że filc bije rekordy popularności w Polsce od ponad roku ... jak nie lepiej!
Jako, że nie lubię ślepo podążać z owczym pędem za 'nowinkami', obeszła mnie ta moda bokiem - aż do wczoraj. Będąc w Empiku wpadłam na dział z drobiazgami drogeryjno - dekoracyjnymi i leżał tam ON - piękny, kolorowy filc...

Stwierdziłam '... a co mi tam, tylko 4 kolory tak na spróbowanie'  i nabyłam cztery kawałki filcu, zygzakowe nożyczki i wróciłam uszczęśliwiona do domu :D.
Myśl, że mam pod ręką filcowe zdobycze nie pozwoliła tak po prostu położyć się spać. Nożyczki poszły w ruch. Niestety w czasie tworzenia okazało się, że moje nożyczki nadają się bardziej do papieru niż do filcu, a filc zakupiony w Empiku nie jest najwyższej jakości, ale to i tak nie przeszkodziło by urodził się mały słonik. Mały słonik już niedługo pojedzie do równie małego Kubusia - mojego cudownego siostrzeńca...

Moja mała iskierka <3


A ja zastanawiam się gdzie w Łodzi mogę dostać naprawdę dobry jakościowo filc w niewysokiej cenie i bogatej gamie kolorów. Czy któraś z was zna takie miejsce i może mi polecić?
Poszukuję też oryginalnych wstążek (najlepiej rypsowych) i malutkich guziczków - czyli innymi słowy BOGATO ZAOPATRZONEJ PASMANTERII.
Mieszkając ponad rok w Łodzi nie zlokalizowałam żadnej ciekawej ...

Będę wdzięczna za każdą podesłaną podpowiedź i z góry wszystkim dziękuję!!! :*

5 comments:

  1. Słonik jest uroczy ;)
    Ja zawsze kupuję w Empiku w moim mieście.
    Mają tani i bardzo dobry jakościowo filc :)
    Ceny 1,49 - 1,99 zł za arkusz 20 x 30 cm.
    A.

    ReplyDelete
  2. Słonik bardzo fajny! Ja zapraszam do odwiedzenia mojego bloga http://zombieunicornattack.blogspot.com

    ReplyDelete