20 April 2012

Wedding inspirations: invitations!


Zaprezentuje wam dzisiaj wspaniałe i oryginalne zaproszenia ślubne!
Niejedna z was pomyśli 'a cóż można wymyślić z zaproszeniem ślubnym?! ' Otóż można :) i to bardzo wiele. Każde stylowe przyjęcie ślubne najfajniej prezentuje się z przeplatającym motywem przewodnim: kolory, patterny.
Ten trend jest bardzo popularny na zachodzie i w Stanach - u nas dopiero zaczyna  raczkować. Dlaczego? Wiąże się to często z wyższymi kosztami, a na pewno z większym nakładem czasowym na dopięcie organizacji. Co to oznacza często dla Państwa młodych?
Złożoność - kompleksowość - paraliż decyzyjny!!! I dlatego coraz częściej słyszymy o dekoratorach i doradcach, którzy odciążają państwa młodych w czasie przygotowań.

Niestety nie ukrywam, że większość tych małych arcydzieł, które zaraz będziecie oglądać nie pochodzi z Polski, nad czym okropnie ubolewam (bo to potwierdza jak bardzo polacy boją się ujawniać ze swoją kreatywnością). Zastanawiacie się skąd większość zdjęć pochodzi? ... ze Stanów Zjednoczonych (byłam zaskoczona!) i Anglii, co akurat było łatwe do przewidzenia :) 
O cenach zaproszeń nie będę wspominała - nie psujmy tej uczty dla oczu.

Bogactwo grafiki i wzornictwa jest tak skrajnie różne, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ja już w tym momencie jestem świadoma jak ciężko będzie mi podjąć finalną decyzję, ale to nie jest jedyny problem - inspiracje inspiracjami, ale ważne by znaleść odpowiednią drukarnię bądź biuro projektowe które będzie je w stanie dla nas przygotować w zadowalającej jakości. Mimo to, ja się nie zrażam :) Jest wiele opcji, które można samemu wykonać z odrobiną zdolności manualnych i dostępem do bogato zaopatrzonego sklepu papierniczego... ja mam dużo czasu (ślub 17 sierpnia 2013), więc mogę trochę pogrymasić.


Elegancki i stylowy błękit




Cytryna z bielą - niestandardowo, a mimo wszystko elegancko.
Tłoczenia i wstążka są cudowne!
(Zwróćcie uwagę na czcionki - niby proste, ale bardzo wyrafinowane)






Radosne oranże - zdecydowanie dla energetycznych par :)
Wspaniale przemyślany zestaw, idealna harmonia i wyczucie smaku...






Awangarda na poziomie
Na pierwszy rzut oka dość surowe, ale bardzo wymowne.
Poza tym mam słabość do szarego papieru. Ma w sobie TO COŚ.




Łososiowa składanka
W tym przypadku jestem pełna podziwu dla grafika, który zwykłe zaproszenie przeistoczył w intrygującą składaną ulotkę - wszystkie informacje w nieprzeładowany sposób zostały zawarte na jednym kawałku papieru. Koperta - genialna :)






Retro na zielono

Tajemnicza przesyłka
I znowy wstążka, która dodaje tak dużo... zero gołąbków, obrączek i innych tanich ozdób.







Dwukolorowy mix wzorów





Nowoczesność z elegancją
W tym zestawie zachwyciłam się fakturą papierów i pomysłem na połączenie kartek.





Pudrowa opowieść
Zaproszenie w postaci mini historii kończącej się happy endem... :)





Mix kolorów i grafiki




Pudrowy zestaw











List z przeszłości



Latawce, dmuchawce, wiatr :) Dla wyzwolonych!




Z bezpośrednim przekazem!



Eteryczny seledyn



To tyle na dziś. Mam nadzieję, że pobudziłam was do poszukiwań idealnego zaproszenia ślubnego.

xoxo

1 comment:

  1. zaproszenia cudne, połowę chciałabym mieć :) też naoglądałam się zaproszeń i uważam, że nie jest tak źle u nas :) np: http://www.enilorac.pl/, http://projektslub.blogspot.com/, http://www.helloprints.pl/slub-i-wesele/zaproszenia-slubne.html albo http://melbafinch.blogspot.com/ jest z czego wybierać :) czekam na kolejny wpis ;D

    ReplyDelete