26 May 2012

Wedding inspirations: wedding dress!


Kolejny artykuł z serii ślubnych inspiracji poświęce sukniom ślubnym. Jak na razie moim definitywnym faworytem są zwiewne suknie, bez przesadzistych ilości haleczek i ozdób :) 
Ale do ślubu mam jeszcze rok więc wszystko się może odmienić! Suknia która niedawno skradła me serce to ta zamieszczona poniżej. Znalazłam ją na jednym z amerykańskich portali z sukniami ślubnymi i jej cena stanowiła niestety 1/3 mojego budżetu ślubnego :|
samo uczesanie i dyskretny makijaż modelki dodają sukni uroku. Drugi model, który również znalazłam na tym samym portalu  utrzymuje się w podobnym fasonie - no powiedzcie czy nie jest śliczny?! :)



  



 

A oto inne modele, które mimo szerokiej rozpiętości tkanin, fasonów i biżuterii mają w sobie 'coś wyjątkowego'. Wiele zdjęć pochodzi ze starego i nadchodzącego katalogu firmy Pronovias, która ma bajeczne zdjęcia i suknie ślubne, ale nie tylko. Zapraszam do oglądania!

Zwiewne muśliny:
Nie wiem dlaczego kojarzą mi się z przyjęciami ślubnymi niczym w angielskim ogrodzie...



Nowoczesne i awangardowe suknie:
Kto powiedział, że suknia ślubna nie może być krótka?!


I ta kokarda!!! Ach... dla odważnej i pewnej siebie panny młodej. Idealnie się również sprawdzi jako 'sukienka nr 2', czy zwana 'po północy' z czym ostatnio się spotkałam na jednym z for ślubnych ;) 

 

Jedwabna tafta w wersji maxi od Pronovias dla ceniących elegancję. 


I wersja rozłożysta. Praktyczna - z kieszeniami! Zawsze malutki błyszczyk się ukryje ;)


Klasyczne i ponadczasowe koronki:







Opływające niczym greckie biginie:






To koniec części pierwszej z sukniami. Za niedługo kolejna tura inspiracji. 
A jakie są wasze typy na suknie ślubną?! Jakieś podpowiedzi?

xoxo

Jeśli interesuje was dalsza tematyka ślubna i chcecie być na bieżąco z moimi inspiracjami to zapraszam was do "Lajkowania" fashion-passion-lifestyle na FB :)

4 comments:

  1. Jestem zdecydowana tradycjonalistka ;) i lubie dlugie suknie slubne. Te bez ramiączek- sa genialne ;) Buziaki, zapraszam na nową notkę u mnie! :)

    ReplyDelete
  2. Jakie piekne!! Są zdecydowanie jak z bajki... bardzo podobają mi się te z koronkami w okolicach dekoltu i niekoronkowym dołem...mmm

    ReplyDelete
  3. nice blog!!do you wanna follow each other?
    http://beautyverse.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. Wygrywa u mnie marka Pronovias i lekkie lejące muśliny :) sama też wybrałam suknię z ich kolekcji :)

    ReplyDelete